Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Do tematu naturalnych kadzideł należy podejść z powagą i szacunkiem do Matki Natury. Pozyskiwanie wielu z nich może spowodować mocną degradację regionów, na których rosną. Przy kadzeniu Palo Santo uwalnia się kojący zapach wprowadzający nas w błogostan, niech więc ogarnie nas wdzięczność za możliwość jaką daje nam Matka Natura.
Po kilku tygodniach wymyślania nazwy Ewelina Kwit Betlej- właścicielka marki Resibo przeszperała słowniki i przetłumaczyła swoje panieńskie nazwisko na język koreański. Kwit- Resibo!Czyta się tak samo jak pisze, łatwa do zapamiętania. Nazwa okazała się strzałem w dziesiątkę. Nam się podoba bardzo.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO Natufaktura.pl
1. Postanowienia ogólne.
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest właściciel firmy Natufaktura Urszula Zakrzewska NIP 5422616312, zwany dalej „Organizatorem”.
Regulamin stanowi podstawę Programu Lojalnościowego i określa prawa i obowiązki jego Uczestników.
2. Uczestnictwo w Programie.
Program skierowany jest do osób fizycznych indywidualnie korzystających z zakupów w sklepie internetowym Natufaktura.pl.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatne.
Uczestnik przystępuje do programu poprzez założenie konta użytkownika na stronie internetowej Natufatura.pl
Do założenia konta potrzebny jest adres e-mail Uczestnika. Po założeniu konta użytkownika Uczestnik zbiera punkty, które przeliczają się na rabat, który może użyć podczas dokonywania zakupy na stronie Natufaktura.pl
Wartość 1 punktu = 0,50 pln.
Uczestnikami programu mogą być osoby pełnoletnie , spełniające warunki określone w Regulaminie.
Przystąpienie do programu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w programie.
Uczestnictwa w programie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, nie można przenosić na inne osoby.
3. Zbieranie punktów
Za każde wydane w sklepie Natufaktura.pl 10 pln Uczestnikowi przysługuje 1 punkt lojalnościowy o wartości 0,50 pln.
Punkty są dodawane po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.
Uczestnik, w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego, może sprawdzić stan zgromadzonych punktów w zakładce moje konto, na stronie internetowej Natufaktura.pl, po uprzednim zalogowaniu się.
Po dokonaniu transakcji na stronie Natufaktura.pl użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją o ilości zebranych punktów
Dodatkowe formy zbierania punktów: a. Napisanie opinii o produkcie na stronie Natufaktura.pl - 5 punkt. b. Zapisanie się do newslettera stronie Natufaktura.pl - 5 punktów.
4 Postępowanie reklamacyjne.
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Programem Lojalnościowym należy składać na adres e-mail: kontakt@natufaktura.pl Organizator rozpatruje reklamacje tak szybko, jak będzie to możliwe. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.
Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
5. Wymiana punktyów.
Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym są wymieniane na rabaty w sklepie Natufaktura.pl
Uczestnikowi przysługuje: 5% rabatu za 50 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl, 10% rabatu za 100 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl, 15% rabatu za 200 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl.
Rabaty naliczane są podczas robienia zakupów w sklepie Natufaktura.pl i są widoczne po dodaniu produktów w koszyku.
6. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Programu będą wykorzystywane do celów realizacji Programu Lojalnościowego zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z 2002 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z2022, nr 101 poz. 926). Administratorem danych osobowych jest Organizator Programu Lojalnościowego
Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych do celów marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101 poz. 926).
Uczestnik wyraża zgodę na dodanie adresu e-mail użytego podczas tworzenia konta na stronie Natufaktura.pl do bazy adresów newslettera .
Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursie.
7. Postanowienia końcowe.
Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny na stronie internetowej Natufaktura.pl oraz w siedzibie Organizatora
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.