Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Po kilku tygodniach wymyślania nazwy Ewelina Kwit Betlej- właścicielka marki Resibo przeszperała słowniki i przetłumaczyła swoje panieńskie nazwisko na język koreański. Kwit- Resibo!Czyta się tak samo jak pisze, łatwa do zapamiętania. Nazwa okazała się strzałem w dziesiątkę. Nam się podoba bardzo.
Nieziemski zapach malin. Świeżych zerwanych z krzaka, przywołuje wspomnienie letnich dni i dzieciństwa. To tylko doznania organoleptycze, a przecież hydrolat malinowy ma również wspaniałe działanie na nasza skórę i włosy.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO Natufaktura.pl
1. Postanowienia ogólne.
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest właściciel firmy Natufaktura Urszula Zakrzewska NIP 5422616312, zwany dalej „Organizatorem”.
Regulamin stanowi podstawę Programu Lojalnościowego i określa prawa i obowiązki jego Uczestników.
2. Uczestnictwo w Programie.
Program skierowany jest do osób fizycznych indywidualnie korzystających z zakupów w sklepie internetowym Natufaktura.pl.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatne.
Uczestnik przystępuje do programu poprzez założenie konta użytkownika na stronie internetowej Natufatura.pl
Do założenia konta potrzebny jest adres e-mail Uczestnika. Po założeniu konta użytkownika Uczestnik zbiera punkty, które przeliczają się na rabat, który może użyć podczas dokonywania zakupy na stronie Natufaktura.pl
Wartość 1 punktu = 0,50 pln.
Uczestnikami programu mogą być osoby pełnoletnie , spełniające warunki określone w Regulaminie.
Przystąpienie do programu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w programie.
Uczestnictwa w programie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, nie można przenosić na inne osoby.
3. Zbieranie punktów
Za każde wydane w sklepie Natufaktura.pl 10 pln Uczestnikowi przysługuje 1 punkt lojalnościowy o wartości 0,50 pln.
Punkty są dodawane po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.
Uczestnik, w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego, może sprawdzić stan zgromadzonych punktów w zakładce moje konto, na stronie internetowej Natufaktura.pl, po uprzednim zalogowaniu się.
Po dokonaniu transakcji na stronie Natufaktura.pl użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją o ilości zebranych punktów
Dodatkowe formy zbierania punktów: a. Napisanie opinii o produkcie na stronie Natufaktura.pl - 5 punkt. b. Zapisanie się do newslettera stronie Natufaktura.pl - 5 punktów.
4 Postępowanie reklamacyjne.
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Programem Lojalnościowym należy składać na adres e-mail: kontakt@natufaktura.pl Organizator rozpatruje reklamacje tak szybko, jak będzie to możliwe. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.
Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
5. Wymiana punktyów.
Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym są wymieniane na rabaty w sklepie Natufaktura.pl
Uczestnikowi przysługuje: 5% rabatu za 50 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl, 10% rabatu za 100 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl, 15% rabatu za 200 pkt zebranych w sklepie Natufaktura.pl.
Rabaty naliczane są podczas robienia zakupów w sklepie Natufaktura.pl i są widoczne po dodaniu produktów w koszyku.
6. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Programu będą wykorzystywane do celów realizacji Programu Lojalnościowego zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z 2002 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z2022, nr 101 poz. 926). Administratorem danych osobowych jest Organizator Programu Lojalnościowego
Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych do celów marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101 poz. 926).
Uczestnik wyraża zgodę na dodanie adresu e-mail użytego podczas tworzenia konta na stronie Natufaktura.pl do bazy adresów newslettera .
Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursie.
7. Postanowienia końcowe.
Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny na stronie internetowej Natufaktura.pl oraz w siedzibie Organizatora
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.